Jag har en dröm eller flera...

Japp... åhh jag vill så gärna börja på universitet i London! Så det känns jättekul att jag ska ta den här förberedelse kursen nu i engelska. Så kul"! Lära känna nytt folk o få hänga i centrum. Och bo på ngt nytt ställe. Är så trött på norra nu! Usch. Jag har kommit fram till att det senaste sista halvåret i London så funkade boendena inte så bra för mig. Fyfan det var inte kul. Bodde med en alkoholist så flydde sedan till min au pair familj där jag fick bo gratis i tre veckor och sedan fyra veckor hos ett par som hade hand om utbytes studenter. Hade massa problem med hyresvärden också i min gamla lägenhet. Vill ha det bättre nu när man flyttar tillbaks. Tror det var därför jag inte mådde så bra.

Nu har jag precis pratat m Carlos i telephone :) Saknar han så! Han kommer snart hit o hälsar på tihi :) yey happy... så e det.

ska bli skönt o börja ordna med boendet o sånt snart.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Laila

ah sa kul! vad har du tänkt o plugga?

kram

Postat av: Monica

Hej snuttan! Hoppas du har en härlig sommar!

Kram Monica

2008-08-03 @ 16:50:53
Postat av: heej

Få gratis smink här!: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=586

2008-08-06 @ 17:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback