Possibilities...

Ibland verkar livet så långt...och ibland så kort. Men det viktigaste är nog att man ska komma ihåg att ingen annan kan bestämma ens liv förutom en själv. Hur man ska vara, leva eller med vem. Även om de som älskar en kommer med råd så är det man själv som vaknar upp varje dag till ens egen verklighet. 

Jag har börjat fundera vilken verklighet jag vill ha. Just nu är allt så tråkigt och jag är sjuk dessutom. It is depressing. Men i sommar vill jag leva, vara nöjd. Framför allt vara nöjd med var jag kommer vara. Sedan till hösten får jag välkomna ett nytt äventyr. Men i sommar handlar om att umgås. Med nära & kära. Kanske man hinner med en resa med? Hihi.


=) Jag vill så mycket. Känns som att tiden rinner iväg så snabbt. Som små, vita sandkorn i handen.

Jag vill så jättegärna spara ihop till en snowboard skid semester, I fjällen! Åh vad jag vill... Och ta lektioner..ska kolla upp det. Till vintern! I promise... Ngn som ska med? ;)


Jo på söndag åker jag hem... Är som sagt sjuk. Hela helgen har varit skittråkig...förutom att C varit här. Annars bajs. Lördagen sov jag bort. Aldriv varit så trött. Nedrans halsont o feber. Bad till Gud att den skulle gå bort o nu är det snart borta... Tack!


Jag var på cdon.com förut och skulle kolla runt lite. den 26 juni tror jag det var så släpps hela Sally-serien på en dvd! wohoo. Men vaddå ni kommer väl ihåg Sally?




hehe :) snacka om att jag ska beställa!!! hihihi.

Nä nu ska jag städa o slänga lite grejjer i mitt skitrum .

bye bye dårå


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycko dig som bor i london! :)

Postat av: Johanna

Om London fanns i min veklighet skulle jag nog hoppa av lycka.

2008-06-24 @ 22:58:22
URL: http://strawberrydisire.blogg.se/
Postat av: Åsis Påsis

sofie-bofie.. vi måste hänga nån dag..=)

2008-06-28 @ 11:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback