Before I let you go can I get a kiss goodnight baby...

Idag har jag varit hemma mest med familjen. Min syrra och bebiin kom upp... så fin är hon... Viktoria =) Underverk. jättestora plutläppar..she s gonna be a heartbreaker. Och självklart en smart framgångsrik tjej! hello it runs in the family :P

Vart ute och gick med sanna panna o hennes pojkväns hund. Skönt o prata med henne... hon är en väldigt bra lyssnare. Hon har valt ett bra yrke tycker jag ;) good career choice. Ibland tänker man liksom inte på vissa saker eller ser det på ett sätt och så behöver man vända på det från ett annat perspektiv. Människor gör ju inte helt logiska grejjer och säger väldigt dubbla saker, frågan är ju varför de gör det... kanske fått lite klarhet i det. Anyway time to gå vidare ändå. Man kan int ehållla i ngt som inte funkar. Jag vill inte hamna i ngn dålig situation. Okej nu får nu ju sitta o gissa... men det här är ju typ min dagbok också heheh =) Ni fattar kanske ändå.

Return the favour med keri hilson är min number 1 partysong anyway ;) me love... I'll return the favour :P

När jag kommer tbaka ska jag söka part time job... kul med lite sysselsättning har jag bestämt. HEY HEY...HEY HEY.

Så ska det låta är ett himla roligt program tycker ni inte det? Jo... duktiga är dem. Molly Sanden sjöng väldans fint ikväll måste jag skriva :)

Vill börja träna o få tvättbräda. Vet ni att jag öäter gröt och ägg till frukost. nyttigt och man blir mätt fram till lunch ;) Its the best :P

Love me and I'll love you back.... im gonna get on my worst behaviour( I'll return the favour)

Kanske man ska börja videoblogga som stinalee eller va sägder du snaddra? det hade varit coolt. Hihi :P

Oj glömde bort att jag bloggade ett tag--hehe inne i keri hilsons låt Turm My Swag On!
oki hollaa. skriver imorrn PössQ"!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha du e roli du :) syns snart, löv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback