Dyster Dag

Ja man kan väl inte säga att vädret är mycket att hurra för. Okey update dårå gott folk!

Kom till London igen lördagen den 18:e april... Va hemma o slappa...blev förbannad på W och sa att ja ej ville träffa han mer. Det tyckte han inte om och övertalade mig mot motsatsen... Dagen därpå gick vi till Battersea park... Jättefint :) Sedan umgicks vi och var i parken på måndagen också me magda o company... Sedan i onsdags så hade vi basketmatch me n my team TVU... Det var en riktig tuff match... men vi låg under hela tiden nästan och förlora med 4 poäng...Efteråt gick vi ch käkade på Nandos..mums =) A just det vi spelade på Westminsters university i Harrow.. Cedric va faktisktdä o kolla för han gå ju där.. Killrna vann sin match för övrit... Jo efter nandos drog vi till deras SU bar dä blev det dans tills det stängde klockan ett...sedan buss hem..fick byta från ealing dock. Dagen därpå skrev Katherine en tjej i mitt lag o fråga om ja ville med på bio o cocktails... Så då åkte vi till shepherds bush jag hon och fyra andra tjejer...såg en film som handla om en man och hans äktenskap typ... dramatisk och djup... han va väldans snygg med :P På fredagen så kom Mallan hit och vi kollade på film... Changeling och åt massa fredagsgodis..

Lördagen så åkte jag till woogreen och mötte upp Mallan för skulle köpa present till Josephine som fyllt fem. Hittade en jättefin barbie sjöjungfru docka med rosa hår =) Sedan åkte jag hem till henne och fick tårta och kaffe. Sedan lekte jag och Jos och Jen o titta på Dora the explorer och sedan badade jag dem och Jos lekte med sin docka =) Tror hon tyckte om den =) Efter besöket mötta jag upp med Mallan Ballan igen och då gick vi till en fin resturang som heter La Porchetta i Muswell hill (Såg en sådan i finsbury park med så det måste vara en kedja). Jättegod mat! Vi åt förrätt... jag tog Tricolore ngnting..avokado,tomater o mozzarella.. mallan tog ngn skinkvariant. Pizza till huvudrätt (min Funghi, svamp) och rödvin till =) Åkte hem till Mallan för lite kaffe och för att se hennes studio update... som vi för övrigt la ut en video om på
mallans blogg. Kika ;) hehe... Kanske kan lägga in en videoblogg om mitt rum här.. det skulle ni vilja va ;)


Lördagkväll åkte jag in och träffade W på Yates och va där o festa litegrann...Stängde ett och sedan blev det ju nattbussen hem och taxi..vilket tog ages! Igår var en väldigt lat dag! Tråkig måste jag säga. Idag är dagen dyster med stort D. Jag har iaf varit och inhandlat en laddningskabel till min laptop för den vart söndrig så laptopen har sovit i en törnrosa sömn, men nu kom prinsen och väckten den =) Varav mitt blogginlägg. Hihi!


Funderar på att rensa garderoben eller ngt. Det brukar ju funka när man vill rensa sina tankar med. Imorgon är det iaf skola och det ska bli skönt. Sedan har vi ju massa plugg som jag måste komma igång med. Men mitt humör är verkligen inte på topp. Hur ska jag bli motiverad? Annars får sätta igång lite imorgon. Det är inte hela världen om den här dagen går till annat. Har köpt Look tidningen och ska kolla för inspiration. Kanske hittar ngt billigt på primark ;) Har fått sån himla bra respons för den skinnjackan jag köpte där för endast fem pund... en kille sa att han hade trott att den kosta över 100 pund. HAHA! Ibland har man tur med fynd va :P 

Har inte invigt min pilates boll än... kanske gör det sedan... ska kolla på bra övningar på youtube... sparkspeople är ju jättebra! Förresten ät inte torellinipasta till frukost.. känt mig helt tung sen dess! Hoho jaja. Har väl inte så mkt annat att skriva här nu skulle jag väl anta ... Men så är det gott folk! Ha det så bra. Bless you =)

"If I always do what I've always done then I will always get what I always got" 

       


Kommentarer
Postat av: Mallan

Yeeey, uppdateringar gillar vi! Sofia gumman, dystra dagar gillar vi inte! Det är bara att ringa när du vill hitta på nåt! Jag göra gärna nåt Fleeeeeera dagar i veckan, haha!! Miss u!! Pusselipuss p.s vilka jättefina kort vännen!!

Postat av: Mallan

Yeeey, uppdateringar gillar vi! Sofia gumman, dystra dagar gillar vi inte! Det är bara att ringa när du vill hitta på nåt! Jag göra gärna nåt Fleeeeeera dagar i veckan, haha!! Miss u!! Pusselipuss p.s jättefina kort vännen!!

2009-04-27 @ 22:53:54
URL: http://magdalenastenberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Wiiie vad kul med update :) trevligt du verkar ha haft det, mkt som händer! ska bli så skönt att flytta o så kul när du ska komma o hälsa på...! då får mallan komma ner också, så går vi på liseberg :) ska köpa guldkort hehe :) MISS YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-28 @ 12:36:02
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback