Home in Sweden

Im home y'all... Min bror kom o hämtade mig på flygplatsen tidigt på morgonen..eller vid tio typ hehe... innan dess vart jag öppe hela natten... var så trött men la mig inte att sova förrän på kvällen. sedan umgicks jag med karri i måndags,,vi käkade i parken o så mysigt... igår var jag o beställde tid för slingor... ska göras på tisdag! yey. Sedan fixa jag nytt pass med som kommer next week.. mkt bra, slipper tänka på det. Idag blev det gbg för att hälsa på brorsan, vi har varit där han jobbar på ett gymnasium och tränat. Vi har spelat streetbasket och jag har hållt på med tyngder och en sådan där vibratomaskin så mina biceps svullna upp.. askul! =) wiee. Så solade jag också så har börjat få lite färg nu :P

Thats pretty much it.

'The difficult way is only the right one making you evolve spiritually and feel better about yourself. Life involves pain, accept it and live a happier life. Change is constant, don't resist it. If something doesnt work let it go and if it comes back its yours if doesnt it was never meant to be. Be your own best friend and treat yourself with respect.'

Be Blessed/ Sofflan

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack detsamma!! Läste att du blivit moster, GRATTIS!! Allt bra annars? kRAM

Postat av: sanna

Oj då! Blev visst fel adress på förra inlägget...

2009-04-08 @ 20:26:50
URL: http://susenlusen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback