Mixed emotions!

Min syrra har fått barn! I måndags natt! Im so happy =D Det blev en liten flicka. Ska bli så kul att få träffa henne. =D

Jag känner inte för att skriva massa privata saker här men jag pratar ju med mina närmaste ändå så ska inte skriva varför jag blev lessen i måndags också... men men det går över.... Men ni vet. Killar! Nu vill jag vara singel och bygga upp ett eget liv... Asså jag har ju varit singel nu i typ 2 månader. men har nog velat hoppa in i ett förhållande. Men nu känner jag inte så längre. Jag vill ha ett eget liv först och vill inte slösa ngn tid på ngn som inte är värd det. Tid och energi... ska vara min egen. Men jag åker ju hem till sverige på måndag och ska va där i typ 12 dagar. Sedan när jag kommer tillbaka har jag bara 6 veckor kvar. Kommer väl ha en del i skolan så det fyller ju upp tiden lite. När jag kommer tillbaka till hösten dock så måste jag skaffa part time jobb (ska va i svea i sommar). För jag blir så uttråkad.  OK lite saker jag vill fixa nu då!
Till hösten....

* Skaffa deltidsjobb som har med min karriär att göra.

* Umgås mer med kompisar

* Gå till en model agency (för skojs skull o se vad dem säger)

*Träna basketboll massa.

*Börja träna ngt mer, typ pilates eller gym whateva... wanna shape up!

*Börja spara och se till att mitt engelska konto fungerar

Ja en liten lista så där. Nu har jag inte så mycket att göra... är rätt utråkad om jag ska vara ärlig...

Jag och Sanna på starbucks :)

starbucks

tube

Crazy me på tunnelbanan ;)

Ok nu får vi se vad jag ska hitta på...kanske ska slå en pling till mamma eller lägga mei o läsa eller ngt... O vad synd att man inte har badkar!!! Pöss


Kommentarer
Postat av: Mallan

Grattis igen moster Sofia!! :)

Postat av: KAROLIN

I miss u! Ska bli mysigt när du kommer hiiiit igen! Puss!

2009-04-01 @ 22:16:07
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback