Oublie moi (stp)

Je veux beacoup plus que ca...stp baby oublie moi!

Ok tycker Shy'm är så bra... En fransk rnb artist... ni vet ;) Sök youtube annars!

Idag och igår har jag varit i skolan. Två intensiva men roliga dagar. Älskar att gå i skolan! Annars så har det väl inte hänt så mycket... Har lånat böcker så imorgon blir det massa research! Japp pluggis :P Just nu tvättar jag... Sedan blir det torktumling och det tr ca 75 min så då ska jag laga mat... Mums! råvete Spaghetti med mozzarella och tomat :P Mallans favvorätt :P tihihi... På fredag ska hon o jag leka lite sedan ska jag sitta barnvat 6.30 i muswell hill... Lördag kanske blir mer malllan... sedan söndag och måndag blir det plugg... har massa inlämningar så! En ska vara inne nästa vecka på fredag så det är den jag håller på med för tillfället... 28 Maj har vi dock stort prov i social developmental psychology. Men men det är ju inte än så! Yey sedan är det nästan sverige dags faktiskt. Härligt o va hemma i sommar för att i höst kunna komma tillbaka med nya tag! Yes yes!

Nu kollar jag lite på parlamentet på tv4.se Så bra att man kan kolla på tv över internet! Bra för mig som vill kolla på svenska program... plus att jag har ju inte ens en tv! hihi! very good... =)=)=) I hös blir det nog ngn liten skit tv iaf vi får se ;) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Yuuuuuummmmmiiiiieeee :) Pasta a la Mallan, den gillar vi! Ja, leka leka leka lite på fredag och hela lördag!! Blir en två dagars Mallan och Sofflan. ROLIGT! Längtar! Sitter och väntar på solen men det verkar inte som att den kommer att titta ut idag.... SUCK! Anyways, love u! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback