Life and that

Hade en bra jul. Vi spelade BUZZ. Min syrra vann dock hela tiden. Förutom i RnB kategorin så klart where I ruled! Juldan e överskattad och det e nyår med, bara så ni vet!

Min Mp3 e dööööd. :( Ska man köpa en ipod? Så dyrt bara! shite...

Sims 3 är så roligt! Vill ha det men undra om det kommer funka på min gamla laptop hmm... får se när ja kommer tbaks till London.  

Jag ska skriva nyårslöften och vara hemma på nyår. Ska plugga.

Jag har fått ett nytt väckningsalarm som jag ska testa.. det är en lampa som successivt väcker en för det blir ljusare... finns såklar vanligt ljudalarm med om man inte vaknar.
Nu är lampan installerad... kollar på Clueless som visas på 4:an... RIP Brittany Murphy

ciao






Kommentarer
Postat av: Linda

Skaffa inte Sims 3 på en gammal laptop, det kommer bara gå jättesegt! Jag provade med min från 2007, och det gick nästan inte alls - du kommer ha sönder datorn av frustration innan du hunnit bygga ett hus ;)



Och den väckarklockan är jättebra!! Har ingen själv, men vill lätt skaffa en, grattis för den! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback