Enrolment, key-skill test & Städning


Hej allihopa!

Igår så skrev jag in mig i skolan. Mycket bra :) Jo så drar dem ej pengarna för 10 mars och det är ju bra för då lär jag ju ha fått pengarna från csn. I hope!

Idag fick vi göra ett litet baskunskap test och det gick bra. Vi gjorde matte, engelska och IT. Jag fick 80%, 75% och 88% rätt. =) Var lite nervös ett tag att matten skulle va skitsvår men det var ok. Just det! Vet ni vad? Jag ska gå i skola i huset bredvid där jag bor. Några meter så är jag där. Helt fantastiskt! Jag ska gå i skolan tisdagar och onsdagar. Så nu blir det till att leta extra jobb. Så nästa tisdag är vår första dag 9.30. Im nervous!!! Men träffat en jättetrevlig tjej i min ålder som också börjar nu så det känns skönt.

En annan nyhet som gjorde mig jätteglad är att det har ett tjejlag i basket! Så jag ska betala £20 och då får jag också tillgång till skolans gym fram till september. Så imorrn ska jag gå och göra det. =)

Annars är jag jätteförkyld. usch huvvet mådde inget bra. Men ska snart laga mat, spaghetti,tomat m mozzarella. Mums!
Har precis skrubbat lite i köket, skitiga människor som bor här. eller egentligen är det nog bara en. Störande. Men men så skurade jag ur mina lådor i köket med och med bakteriesprejj så nu ligger mina varor fräscht iaf. Skulle behöva tvätta med, ska ta en sväng ner. Och sen skrubba min toalett o dusch o städa rummet. hej hå!!

Ikväll kommer en kompis hit som har med sig en sådan där hårddisk med massa filmer. Vi ska se Benjamin Button! Yeyy... =)

Jag kommer hem 19- 23 februari! Ska bli så kul och träffa alla igen! Och få se hur karro barro bor ;)

Puss o kram !!! Love uuu! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hurra, vad kul att allt går bra! Sök jobb - extra cash :) Ja, då får jag hänga med dig till Karro då, har fortfarande inte blivit ditbjuden :'(



pussssssss

Postat av: Sandra

tack gumman, dina ord hjälper alltid :) puss

2009-02-10 @ 12:16:28
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback