Första och andra "riktiga" dagarna i skolan

I tisdags hade vi en riktig skoldag då som vi kallar det. Det var mest som sagt introduktion till ämnena och så fick vi se på film. Vi ska ha föreläsningar och seminarier på tisdagar. I onsdags hade vi research methods som ska vara ett riktigt svårt ämne. Handlar om att göra efterforskningar själv, ifrågasätta material och källor plus att redovisa ALLT man använder i uppsatser och dylikt. Om man får underkänt så är det tydligen i det ämnet.

Jo idag så ringde basketbolls kaptenen för TVU. Jag ska träffa henne 17.15 på måndag så ska vi åka tillsammans till det stället som vi tränar på. Men träningarna ska sedan bli på tisdagar och matcher på onsdagar. Ska bli så kul! Så då blir jag alltså presenterad för laget och så. Yey. I cant wait.

Jo så kommer studielånet next week, gött! Sedan ska jag till Svea också...mormor fyller ju 80 år! :D Fast tror ej hon vet att jag kommer än...så det blir en surprise i så fall.... =D

Sedan får man väl komma igång med jobbsökandet också. And u know plugget såklart ;) Har en uppgist som ska in 24:e mars så ska jag göra lite research på den o kanske ta med till svea o plugga lite.

Jo jag är uppe så här sent för vi har varit på pubcrawl. Jag, mallan& Rachel... det va ok... vi hade  kul vi 3 iaf. Men sen åkte vi till en skitclubb i acton som bara spela indie och rock musik. Nej tack säger jag! Så åkte hem... Imorgon ska vi dock till en annan klubb... red room. Yey kankse bättre?

Puss o kram... ses snart på stan!!!!

xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

kommentera gära vad du tycker om ''miranda kerr'' i min blogg! :)

ha det bra! <3

Postat av: Alexandra

ha en bra dag=)

2009-02-19 @ 13:14:23
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se
Postat av: Alexandra

ha en bra dag=)

2009-02-19 @ 13:20:53
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se
Postat av: Denise

Jag får ofta höra att jag är lik Carolina Gynning, det skulle vara kul att veta vad du tycker :)

http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/videoupdate-en-snabbisfraga.html

2009-02-19 @ 13:37:32
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback