just det är ju fredag!(detta inlägg skulle postats igår)

usch idag har jag ej mått bra. buhäää. Men imorgon ska jag ut o dela ut cv:n. sedan blir det byte av tungstav till en kortare min är nu för lång sedan svullnaden gick ner. Japp jag har piercat tungan. Kanske för att fira att jag blev singel? Ngn slags ceremoni. För mig betydde det mkt o jag tror även det hjälpt mig. Har blivit rätt distraherad i mitt tänkande iaf. Ja man lär sig mkt av sådana här slut. Men samtidigt blir man helt förvirrad och känner sig sviken och arg att man litade så blint på en annan person.

Imorgon kväll blir det också utgång. Men ingen alkohol. Strikt alkohol förbud. orkar inte med den ångesten jag känner efter jag druckit dan efter i bakfyllan. Ska försöka komma upp i någorlunda tid imorgon med.

Åh jag saknar min familj något fruktansvärt! Men men bara att hålla ut. Får klara mig själv. Need to be alone. Fast jag hatar att vara ensam. Vill bara gråta ut i ngns famn, helst mammas.

Jag vet ju iaf vilken riktning i livet jag vill gå, vilket känns bra. otroligt bra.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heej tjejen =) Va roligt att du har börjat blogga igen!

Londonresan är nu bokad, jag och 2 polare åker ner i slutet av maj. Hoppas vi kan ses då !

Stor Kram

2009-02-04 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback