London

Snart bara 2 veckor kvar! Jag har fått godkänt i alla kurser och en ny lägenhet att flytta in i. Nu i mitt rum finns det en säng och en garderob =) Finns inte plats för skrivbord i mitt rum så jag har tittat på laptops bord på www.argos.com , detta var fint...


Sedan har jag ju en liten hylla som förhoppningsvis får plats. sedan hoppas jag att få sätta upp åtminstone en hylla på väggen.


Jag på ett Lejon , Trafalguar Square!
   

Jag o en Kompis från en fest! Fint kort =)


När jag kommer till London vill jag gå till en bio som verkar skithäftig. Man sitter typ i skinnfåtöljer eller skinnsoffor med fotpall och middagen serveras innan! LYX! Istället för att gå ut o parta är ju det ett perfekt alternativ eller en fin biodejt ;)
Kolla www.electriccinema.co.uk ! Va mysigt o ta ett glas vin där i baren o slå sig ner bekvämt för att se film! Yeyy me love

Ett kort på de underbara tjejerna som jag ska flytta in med =)



Så nu ska vi se om det finns något på tv:en! Idag jobbade jag 8-13... imorrn samma tid. Sedan natt igen på torsda... tycker om att jobba natt! oki pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!



Är du tillbaka i London än? Hoppas vi kan ses nån dag, hade varit kul att ta en fika :)



Kram!

Postat av: Sandra

Gumman blogga mer!!!!!!!! :P

2009-08-19 @ 07:51:05
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback