Jordgubbar och grädde

Kan jag tänka är mångas favorit nu så här i sommartid :) Det ska jag äta snart med mina föräldrar också. JAg och Sandra firade midsommar på hamburgö med min bror o hans fru och lite folk som de känner... det var väldigt trevligt... lite bilder...

      

Midsommar var alltså trevligt... =)

Jag är så avis mallan ska till turkland :P Alanya... Ha så kul Gumman! Bli inte brunare än mig! hihi

E så trött nu..vill nästan ta en tupplur, latmask! Men på onsdag börjar jobbet! Whoop whoop!

VAr på Viktorias dop (min systers barn) igår.. Hon var så söt!

Thats all for now peeps...

Kommentarer
Postat av: bella

Mysigt! Sööt (!!) blogg.

Postat av: Qb

härliga bilder

2009-11-05 @ 12:18:03
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback