Skön promenix

Hade precis en liten skön promenad, den tog väl typ en halvtimma... Men jag kan säga att det var så skönt med ipoden (creative) i öronen och få av min rastlöshet. Jag promenerar väl inte direkt för att vara i form men mer för själen liksom..Eftersom jag för det mesta är jättenöjd med min kropp så har jag svårt att hitta motivationen till att träna men egentligen mår jag så mkt bättre när jag gör det :) Det handlar om välmående för mig helt enkelt. Sedan om man får större muskler ;) why not! Nu menar jag med styrketräning såklart (som jag hoppas börja med snart :P ) inte promenader. Man ska träna kondition 3x 20 min i veckan för att få resultat och styrke 2x20 har jag för mig... sa en personlig tränare för en NHL stjärna till mig iaf! =D

Har fått en bra nyhet idag när jag ringde min kompis i england men vill inte säga ngt för det är säkert :P hoppas, hoppas!

Snart kommer Sandra hit... till torp klockan 22.50 och då ska hon bli hämtad... imorgon ska vi ut till hamburgö och fira midsommar där. Har köpt (eller min mami) snygga jeans, vit tunika med eiffeltornet och en kort liten söt jeans väst, allt från Gina Tricot! SÅ det blir det... men har hört det ska bli kallt! jajamensan!

Jag har verkligen problem med rastlöshet. Måste helt enkelt hitta på massa saker att göra, mest träning tror jag för att må bra !

Puss o kraaam PS
Karro när ska vi träffas? DS



En bild jag tog förra sommaren (2008) vid hamburgö ngnstans..så vackert!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Heej! Tack så mycket för kommentaren :) Hoppas nu att ni hade det toppen i midsommar, ser ju verkligen helmysigt ut där ute! Jag ringer nåt imorn så får du berätta allt! Har vart ute på havet ida, och benen gungar fortfarande fast man sitter på land.. haha! Stört! Love u! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback