Bättre sent än aldrig ;)

Vaknade sent idag, hade ställt klockan på nio men kom upp närmare tolv. Jag försöker skaffa mig mer självdisciplin, ngra tips? Jo så har jag huvudvärk med... Men nu har jag ätit frukost. Planerna var att jag skulle ut o springa o sen va i bibblan o plugga. Men det kan ju fortfarande ske =D Så har packat alla böcker nu, ska bara försöka hitta en tröjja med fickor i som jag kan ha nycklarna o så i när jag springer yey. Sedan blir det plugg på en uppsats somska vara inne den 24:e mars... Har cirka 4-5 dar nu så det blir råplugg.

Jo förra onsdagen spelade jag min första basketbollmatch med det nya laget. Vi vann! 58-35. Jag gjorde 14 poäng och jag hade 14 på min tröjja! hihi :P Va så kul! I sommar kanske en engelsk tjejkompis kommer i juni o hälsar på. Det blir skitkul! Jo mina föräldrar hr köpt båt! Jag e överlycklig. Åh vad jag ska bli brun.

Ikväll kommer W hit och då ska vi kolla igenom mitt cv och sedan lägga upp en work out plan för mei hihi :P
Gotta get into shapes darlings ;) Ok ska försöka lägga in lite foton ikväll lr helgen. På fredag är det fest här i commonroom. Ska bli kul o se hur en sådan fest går till.

6 april-18 april kommer jag hem! Yeyyy....

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

I am längting tills you kommer home :)



Tips - lägg nyckeln/nycklarna i strumpan. Sen viker du den lite över så det inte skaver.



Ställ kl på 10 varje morgon och tvinga dig själv att gå upp för då kommer du att vakna innan klockan ringer när du fått in rutin. Det har jag i alla fall!



Puss, syns snart!

2009-03-12 @ 17:30:28
Postat av: Sandy

Det förra var postat av mig!

Postat av: sofflan

hahaha ja först vart jag lite förvirrad :P

2009-03-12 @ 22:50:43
URL: http://soffila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback