En sån där lessen kväll

En sådan där lessen kväll... utpluggad (=utarbetad) Så ska man plugga ännu mera. Vet inte var jag ska få styrkan ifrån... men men den kommer väl. ibland kan man bara inte. Så nu tänkte jag skriva en sån är rolig lista som alla har gjort i bloggvärlden ;)

Lovar du att vara ärlig? Jadå
Du heter: Sofia

Smeknamn: Sofflan, Soffila, Fifi (nytt)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: massa ledsna låtar har jag. Finns så många. ngra artister: Monica, Mario, 112
Beroende av: Kärlek och luft

Vad tror folk om dig?: Att jag är snäll? Bitchig? nääe jag vet inte.
Stämmer det?: Du får väl lära känna mig ;)
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ben? Visa tycker jag ska va modell hihi :P Fick komplimang för mitt ansikte häromdagen!
Vad säger du för att imponera på någon?: Beror på sammanhang... imponera känns ju lite falskt men man kan ju visa intresse
Hur imponerar man på dig?: Visa din ambition. Framtidsdrömmar och sådant. Och om du är rolig. Och dig sj såklart.
Brukar du skratta för dig själv?: absolut
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ladies, hope all is well! the season is over but we have 1 more game etc....
Var bor du?: London
Trivs du där?: Ibland... Men saknar min familj och vänner i sverige ngt otroligt !
Äger du några converse: Näe
Sprit, cider, vin eller öl: Rosevin
Brukar du bli för full:

Är du allergisk mot något: Inget som jag vet

Hur svarar du i mobilen: Hello

Antal timmar sömn inatt: 6

Brukar du komma i tid: Ja annars blir jag så stressad. speciellt om det är jobb!
När mår du bra: Med vänner! När jag spelar match i basket! Med familj.

När blev du fotad senast: Jag fota mei sj igår?

Hur känner du dig nu: Ledsen o trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart! Kallades för black Sofia förra året i min engelska klass (vi hade 2 sofior)

Vad tycker du om fötter: De blir kalla och har svårt att bli varma.

Vad saknar du: Min familj!

Hade du en bra kväll igår: Ok

Favorit dryck på morgonen: Tea with sugar and milk

Rakar du benen: Ibland

När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 2

Är du blyg?: Nej inte direkt

Sysslar du med någon idrott: Basket!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion, sedan kan ngt växa fram kanske för snabbt

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Det fattar ni väl (!)

Är du nöjd med ditt liv: Hade kunnat vara bättre men ibland inser man inte gåvorna i sitt liv. Jag har mkt att vara tacksam för.

Är du bortskämd: Ja med kärlek från mina föräldrar ;)
Vad gör du i morgon: Skola sen plugga

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Fysiskt sett finns det väl många och när det gäller karriär men alla är ju olika. Man  får göra så gott man kan o sen kan ngn va inspiration.
Vad längtar du till?: När bebisen kommer! (min syrras =D )

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag och dem håller jag hårt i!
du för shampoo?: Tigi bedhead

Hur gammal är du: 22

Tycker du om någon just nu: ja...

Gröna eller röda äppeln: grön

Gillar du golf: nä aldrig fattat denna sport
Vilken tid gick du upp idag: 8.00

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: Ja, blå.

Är det okej att gråta: Måste man annars kanske man exploderar

När grät du senast: 5 minuter sedan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: betala för min utbildning o köpa ngt ställe i london om man har rå

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Öronen, naveln och tungan

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja :)

Solar du ofta: På sommaren och när jag är utomlands.

Är du bra på att laga mat: nä, pasta kanske
Är du flygrädd: flyger så ofta

Hur vig är du: Jo lite

Är du musikalisk?:

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller äppeljuice

Vilken är din favoritglass: ben & jerry

Tror du på ett liv efter döden: Tror på gud. Himmelen kan ju vara en metafor

Tycker du om sushi: har försökt men det går inte
Vad äter du helst när du ser på film: chips`? inget?

Har du tandläkarskräck: nope
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Grön

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja kan va skönt även om huvvevärk. ibland måste man få ur sig saker.

Biter du på naglarna: ja hemskt

Röker du: Nej, äckligt

Hur ofta tränar/motionerar du: Har basket en gng i veckan. försöker komma igång så smått annars.
Senaste låt du hörde: discovering me, discovering you (www.karolin87.blogg.se)

Så nu är jag trött! gäsp. Sova städa plugga? what to choose.. vi får se..gonatta så länge.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Livet har sina ups and downs hun! Det är bara att vara stark, Du Är Bäst :) På Lördag och Söndag smäller det, vi ska ha en Toppen Helg tillsammans! Love you loads! xxx

Postat av: KAROLIN SVARAR

Älskling, önska jag kunde springa över gatan o komma o krama dig! jag är så otroligt stolt över dig och det du kommer bli. Saknar dig jättemkt :(

You are loved! Puss!

2009-03-26 @ 22:03:46
URL: http://karolin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback