Osocial pluggnörd

Jag har pluggat nästan konsekvent sedan i torsdags! Sjukt ju! Och jag ska plugga idag med så mycket jag orkar... Är nu klar med en uppsats och ska ta tag i nästa som ska vara inne på fredag! Så förhoppningsvis får jag ihop massa ord idag... Hela uppsatsen ska vara på 2000 ord. Kanske låter som mkt men det är bara lite mer än 3 sidor på datan. Jo i söndags (igår) tog jag en paus och åkte in till ealing. Köpte en jättefin rosa väska :P Och ett svart siden nattline, en svart "skinn" jacka, tofsar och örhängen. Sedan hittade jag min favvo shampoo och balsam. Behead Tigi (dem lila). Luktar bubbelgum! Lite dyrt men det är i jättestoraa förpackningar så det är värt det.

Tack syrran för att du läser och hjälper mig rätta till uppsatser! Ovärdelig hjälp! Je te merci. (on peut dit comme ca? ou je te donner merci?) Franskan behöver ju övas på den med ;)

På torsdag kommer Sanna och hennes mami! Gud så kul! Får nog träffa dem på fredag så får vi se vad vi hittar på :)

Jag har inte så mkt mer att skriva.. rätt händelselöst. Jag har börjat äta gröt på morgonen! Yes det ni! Stark.

Nästa helg whoop whoop! Då blir det utgång för att fira hur jag överlevde denna veckan (om jag gjorde det men det får man ju hoppas!)!

Nu ska jag till bibblan och kopiera massor! Yeyy

Kommentarer
Postat av: Mallan

Duktig du är!! Ja sov nör du ringde igår.... Ja ringer lite senare!! Puss love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback