Paragon Party

Igår var det fest här på universitet, i vårt common room. Måste säga att det var helt okej. Mallan kom hit :) Så kom 2tjejer från mitt basketlag också... dem e så gulliga! Tycke alla i mitt basketlag e så sjyssta :P Synd att vi bara har två träningar kvar sen är det slut. Tyvärr kan jag ej spela match på onsdag kom jag på för jag ska sitta barnvakt :( Ajja pengar får komma först.... Buu va ledsen jag blev nu. Ajja folk kanske ej kommer till matchen ändå och då är man ju där utan pengar o ingen match... Så jaja...

Ikväll ska jag o mallan till nandos! Yummie :P Sen bowling... Ska snart in till ealing för måste köpa painkillers... den tiden i månaden ni vet :S

Ha det så braaaaaa :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiiie!



Blogga mera :)

Postat av: Sandra

Wiee!



Blogga mera :)

2009-03-19 @ 13:47:57
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback