Plugg

Känner mig lite stressad. Har 2 uppsatser att lämna in nästa vecka. Jag har börjat på ena, har försökt skriva vettiga saker..är uppe i runt 450 ord... ska bli 1500. Men det kommer att gå! Måste ha kämpa glöd. Sedan ska en annan in men orkar inte prata om den...

whatelse. Imorgon ska jag va barnvakt hos min favvoungar josephine o jennifer. Sedan på lördag kanske det blir utgång med basketbolls gänget. Nästa vecka kommer Sanna med hennes mamma också! På torsdagen har jag för mig.

Mallan är i svea nu...buhää my gangster in crime will miss you. vi var på nandos i lördags, mm gott! O sen bio..Marley & Me...fin film! =D

Min syrra har ej fått barn ännu... väntar!!! =D

Var med W från söndag till onsdag... han har hjälpt mig med mitt cv och så har vi vart o handlat mat så nu behöver jag ej svälta. Massa nyttiga saker har jag hemma. Nästan för nyttigt. Blir rädd att jag ska få fobi för onyttig mat o få ngn slags störning. Mcdonalds åt jag på förra veckan, fyfan vad äcklad jag blev, aldrig mer. Kan inte gå till sådana ställen mer. Däremot subway är gott. Och så beställde vi pizza från pizzahut... mmm den var god!

Vi ladda ner massa filmer också så nur har jag sett stepbrothers!!! Oh my dearie me... hahahha. Så kul! Precis min humor och mallan du hade älskat den filmen!!! Åh vi måste se den när du kommer hit next time ;)
Och Twilight...så fin film! Konst nästan.

Igår såg jag på en shopaholics confessions. Den var bra. Åh jag som läste den boken och tyckte den var skit. Haha tror jag tom slängde den.. Hmm? weird. ajja filmen va kul iaf. Love Isla Fisher... har ju enchantment med henne :P

W ska göra ett workout schema till mig nästa vecka också. ska bli kul att få lite muskler! Woohoo... till sommaren ska jag va brun med massa muskler och stå i båten (mums n dads boat) o steka.!

Nu ska jag träna lite aerobics här på rummet. Går bara in på youtube och söker sparks people. Kör på dag 1. Yes whoo whoop. Sedan blir det in i duschen... sedan lite till plugg..skriva ner några saker och göra plan för imorgon. Efter det blir det nog sängen ;)

Puss o kraaaaaam!!! Bless you!!!

Kommentarer
Postat av: Mallan

aaah, ja som alltid har velat se stephbrothers!! lol lol we need to watch it! ;) Ser ut som att du har en plan min vän, med muskler o allt, detta gillar vi! Sorry att ja glömde ringa :( Men om det känns bättre så glömde ja till och med att ringa ma o pa hehe.. had a few things on my mind :) Ja ska ringa dig nu föresten hehe. Hörs om ca 10 sekunder skynda love u!! xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback