What a weekend!

Hej allihopa! Gosh vilken helg jag har haft! Jag lämnade in min uppsast på fredagen och sedan åkte jag in till Oxford street för att möta upp Sanna och hennes mamma. Så gick vi o shoppa... det gick som på en räls.. ;) för mei iaf. Köpte snygga lackleggins typ, silverlinne, bling halsband och ett par converse! Fint... Vi var på topshop också... de kunde nog knappt tro sina ögon för det är ju så stort =) Som sagt man kan gå där i en hel dag! Efter all shopping tog vi en fika på Starbucks :P Gott. White coffe mocha! mozzarella o soltorkad tomat panini. Wonderful!

Sedan skulle jag träffa W. i croydon. tog tåget dit och när jag kom dit fick jag mat, ris o kyckling, gott! Så kolla vi på tv o drack corona... o tv så kul! Har ju ingen själv så det känns så kul när man får se på en... se alla nya musicvideos som har kommit ut. Spec ciara o justin tim. love sexy magic! yey. På morgonen fick jag frukost me nybakade dumplings som W hade gort sj. gott!

Efter detta åkte jag hem och bytte om och åkte till ealing o träffa mallan o köpte lite lösnaglar o sånt! Mallan löpte legging o linne. Så började vi förfesta hemma hos mig och sedan drog vi till en klubb i Holborn som heter Red Room. Kan ju säga att de hade strippor på övervåningen. vi gick upp en snabbis o kolla... så konstigt o se tjejer gå runt i underkläder. Snygga var de iaf och de får nog mkt betalt. Men aldrig att man skulle vilja ha ett sådant jobb... näe. not for us! Ialla fall själva klubben var på undervåningen och det var SÅ BRA MUSIK! Jag har typ fortfarande whiplash skador för jag shaka för mkt. O mitt höfter gör också ont hehe... Kul kväll!!! Kom hem lite sent dock.

På söndagen så skulle jag o mallan åka o kolla när vårt kill basketlag spela match... men tvärr kom vi dit för sent.bussar e segaaaa... men vårt kill basketlag o tjej o ngra andra gick till pizzahut o käka mums! Pizza... =) Så betalade vår tränare det för han ska typ sluta och så var han glad gör killarna vann sin liga! Skitkul :P Så snällt av han. Vi åkte vidare hem till paragon fick skjuts av han så jag, mallan, C och Kat kunde byta om. Så tog på os snygga kläder sen åkte vi hem till tränaren igen där alla var o satt där o vänta på att fler folk skulle fixa sig. titta på tv o klappa en jättefin katt som bodde där hehe. När alla var klara åkte vi i typ 3 eller 4 olika bilar till Windsor! Där gick vi till en klubb! Så bra musik återigen! Hade skit kul verkligen. Var så roligt med för vi prata med en kille som åkt med oss upp och sedan visa det sig att han va svensk haha asG* Min kväll var asrolig... o sedan kom Jojo o Kc låten? heter dem la ?i slutet... så braa.. o usher.. you make me wanna leave the one im with start a new relationship with uuu... Efter klubben fick vi skjuts hem så klart o sedan somna jag o mallan =D Wieee bra helg!


Och nu är det söndag och mitt rum behöver städas, jag måste äta ngt och jag måste handla mat!
Sedan blir det till att läsa de texter som ska läsas innan imorgon när vi har lectures. föreläsningar ja.

Om en vecka kommer jag hem till Svea... Vi får hoppas att lille bebisen har kommit då =D

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Nej nu är det måndag älskling ;) hehe. Tack för en TOPPEN helg! Love u girl! Oooh, glöm ej va vi sa om basketen.... I parken... hint hint Puss

Postat av: Anonym

Wiiiie va kul ni verkar haft! snart syns vi <3

2009-03-30 @ 22:36:11
Postat av: Sandra

Wiiieee va kul ni verkar haft! snart syns vi <3

2009-03-30 @ 22:36:47
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback