Sprungit lite

Kom nyss hem efter att ha sprungit lite... Lite småregn i luften men det var skönt.. innan jag stack iväg gjorde jag en lätt uppvärmning med sparkspeople på youtube,.cardio day one heter den...

Nu håller jag på att laga lite pasta mat... yes yes... sedan ska jag städa upp lite o dammsuga, duscha o plugga :) Mkt att göra men det är skönt. Jupp jupp... så nu äter jag mums mums. Jo i lördags va ja o mallan på bröllopp! Det va kul :) kongolesiskt bröllopp typ : jaja orkar inte skriva mer nu...

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hej gumman! Tack för igår! Liiiiika trevligt som alltid :) Hoppas du hittade allt du skulle i Ealing. Weeey, congo bröllop rocks jhuuuuuueee! hehe. "make some noice for the groom" haha. love u puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback