Studying

Studying is hard but anyways... Tar så lång tid att börja liksom.. men men gotta do what u gotta do. Ja vad ska man skriva. Har precis ätit min pasta sallad. Ja just det i onsdags vann vi en basket match! yey så kul var det att spela igen. Murphy my boyfriend :) var där o kolla på och han fick också sköta poäng räkningen, duktigt! =) efter gick vi ut hela basketgänget och fira på pizzahut :) Jag tog en goat cheese sallad. I torsdags var vi ute på Collection, Katherine bjöd in mig till en slags modell middag, det var andra gnen och denna gång fick vi Sushi. Collection är ett jättefint ställe i South Kensington, fast jag tror det är en slags kedja för tror det finns i sthlm med. På collection får man gratis champagne som de fyller på hela tiden.Efter det gick vi till Maddox som förra torsdagen får vi gratis sprit som vi mixar med cranberry juice or orange juice. Ljuvligt =) Bra musik var det med!
Fast på fredagen vart jag så jäkla trött... åkte hem till M direkt efter maddox o sen åkte vi hem till mig på fredag kväll. I really like him :)

Nu ska jag smaka på en kyckling klubba som K har gjort. Sedan måste jag plugga! Imorgon kväll har jag basket träning. Jag ska ladda upp lite bilder när jag får tid...

pöss

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för inlägget på min blogg, gumman! :)



Men shit, modellmiddagen lät grym, och jag måste kolla in Collection, låter verkligen som en jättefin affär..



Men gumman! Jag vet att det är svårt (I do it too), men du måste skilja på svenskan och engelskan när det gäller särskrivningen :P "Pastasallad", "Basketmatch" osv - det ska ju vara särskrivet i engelskan men inte i svenskan lol :D För övrigt tycker jag det är skitbra att du spelar basket - you go girl!



xx

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback