It's official!

Going home to Sweden on Tuesday! Yay, skonat o komma hem, mest for att spara pengar o vanta pa mitt studielan. jajemen!

Idag har jag lekt med Jen o Jos! Sa kul. Forst lekte vi i deras lekstuga. Sedan at vi lunch med katta (deras mum). EFterat somna jen for hon va trott och da gikc jag o jos o kladde ut oss till vackra prinsessor och dansade massa vackra steg :P Sedan gick hela ekipaget inkl. hund till parken och lekte massa jage bla. jatte kul dag! man blir sa lycklig av barn :) SPec mina favvoungar, hehe.

Nu har jag precis bestallt flyg t svea, ska snart hem o kaka nudlar o toast :P

Annars sa var jag pa carnevalen i mandags med M. Sa mkt folk, va askul. Efterat gick jag, Iyesha, Bianca, Crystal, Frankie och Rosie ut till The SOund for det komma massa artister dit. FUnky house.. de som gjorde shoulders, knees and toes och han som gjorde the tribal skank. Och min favvo Malika som sjong get gone pack ur bags,, i dont wanna be with you! Best song! Och nar min favo lat spealades, bday sex sa blev ja o iyesh sa lyckliga! hehe han va inte dar assa.. men den spelades iaf.

Imorgon ska jag och M aka skridskor i Alexandra Palace.. fint :) Sa nu far vi se vad jag ska hitta pa innan jag aker hem... ska inte slosa pengar dock!

ANyways ska bli kul o fa traffa er igen alla nara o kara! O sa klart lilla V!!!!

puss

Kommentarer
Postat av: KAROLIN

OH You made my day honey! Vad glad jag blir!!! :) :) Då måste vi mysipysa!! Yey! Såg att du förmodligen ringt igår, var i duschen :( Typiskt! Saknar dig massor min fina vän! Love u!

Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback