Ja du

Nu bor jag ju tillsammans med min pojkvan Murphy. Allt e bra. superbra :D Synd att det ska va sa nedrans dyrt i london bara. Vill kopa massa saker... jeans, trojjor och vaskor. och hud produkter.

Har iaf fatt ett nytt jobb, ett nannyjobb! ska arbeta med 2 sma flickor jatttenara dar jag bor. 2 dar i veckan. det var mallans flatmate Josefin som tipsa dem om mig .. ska jobba dar i fem veckor o borjar i september sen kanske det kan bli forlangt beroende pa om mamman far jobb. hoppas det!

Jo sa har man massa saker att gora men ingen lust. Nu har jag iaf fixat discount pa counciltax at oss. och ar pa universitet nu o ska plugga lite. emphasis on lite! haha nej men jag ar sa svar startad. Sa blir man arg pa sig sjalv ocksa for att man inte tar tummen ur roven rent ut sagt. kanns som att bestiga ett berg. men aven med det tar man val ett steg i taget. . .

ska skriva en uppsats om working memory investigating the wordlength effect. oj va roligt.

vill kopA MASSA saker, vill vara valtranad, vill aka pa semester o bli brun!

Men ska vara tacksam for har en jattefin lagenhet o bo i och en jattebra pojkvan. och har massa jobb (tre olika nu) sedan borjar universitet snart igen... what else... har en underbar familj som saknar massa...

svart att komma pa mer saker for idag ar jag Miss otacksam.

ska iaf pa en bra film ikvall: Day and Knight.

ja sa ar det Ramahdan ocksa, stackars murphy far ej ata forran sent ikvall, han va uppe vid fyra o att agg som frukost imorse. jaja om ngn laser detta lamna garna ngn fin kommentar ! puss puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh gumman va roligt att du uppdaterar! så kul att läsa om vad du har för dig :) lägg gärna upp bilder på er lägenhet :) kan jag o amir komma o hälsa på? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback