Jobbat

Ja, idag jobbade jag för mitt uni och hjälpte folk att hitta rätt där de skulle skriva in sig. Det var väldigt lugnt men hade jättekul med mina kollegor, skratta typ hela dagen. Ska jobba hela veckan ut... Var tur att det var lugnt idag iaf för sov bara typ tre timmar för min helg sön var lite messed up. Var ju ute på Oceana i lördags efter en jättetrevlig förfest hos Mallan :)

Pictures!







Vart jättekul!

Idag har jag iaf jobbat och när jag kom hem så städade jag mitt kaotiska rum och la in en tvätt...sedan var det matlagningsdags.. stekte kyckling, tomater, chili och svamp med nudlar.. och sedan kokade jag det i kokosmjölk och la i massa kryddor: chilli, peppar salt...o mixed herbs. Vart jättegott! Och fick tom över tills imorgon! Yey. Så har jag tagit ett avslappnat bad och nu kollar jag på topmodel. Love it! Riktigt bra dag!

Imorgon måste jag handla mat iaf. yep yep. Usch hatar att väntar på student lån..fattig råtta. bluäh.

Anyways har inte så mkt mer att skriva..over and out*

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilka fina bilder! Söt du är :)



Och du inspirerar mig med din matlagning, verkligen! Kanske kan fundera på att ha en del i din blogg som har med matlagning att göra? För du är grym på det :)



Puss!

Postat av: Anonym

omg va blond du e!!!!!!!!!!! sötnos :D

2010-02-02 @ 18:24:10
Postat av: Sandra

den va från mig:)

2010-02-02 @ 18:25:12
URL: http://snaddra.blogg.se/
Postat av: Monica

Wow, vad snygg du är på dina bloggfoton överst! Kram

2010-02-04 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback