Konstig blogg

vad konstig min blogg ser ut är det likadant för er?

Anyways . . . Har jobbat i tre dagar för universitet. Ska gå till skolan imorrn dock och ha föreläsningar... alltså lyssna på dem inte ha dem själv, mohaha. På lördag ska jag gå en slags träning för mentoring scheme. Ska börja ha vägledning för tonåringar typ 5 st varannan vecka. Blir nog kul! Bra jobberfarenhet med. Jo imorgon kväll ska jag sitta barnvakt också. yey!

Nu är jag så hungrig! Ska laga mat... men vet inte vad jag vill äta. hmm svårt!  Anyways thats life.

På söndag är jag ledig..yey finally! Och så ska jag väl kanske va ledig tre dagar nästa vecka med men dem ska jag använda för att plugga! Plugga jättemkt. Have to!

Så det är allt gott folk! Så ser mitt schema ut....

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hej gumman! Tack vad söt du är! Hur har du det där borta över atlanten? :) går allt bra med Murphy? Hälsa han så gott och jag saknar dig gummsan!! Puss Puss Love u!

Postat av: gina natalie

wooho tack!! tror jag fick det för jag hänvisade till att du hade tipsat mig om att söka. :)

2010-03-10 @ 19:03:31
URL: http://ginanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback