Joined the gym!

I have joined the gym! Gick med Iyesha idag till hennes gym och joinade. Vi tog en abs class.. (mage). Så bra! Så svår, shitt vad det kändes. Ni skulle sett kvinnan som hade klassen, hade kunnat tvätta kläder på hennes mage. You get the picture! Så nu kan jag gå till gymmet två ggr i veckan, tar ungefär 15-20 min att gå dit så det blir 30-40 min walking each time. very good! Och så har jag basketball på måndagar. den börjar denna måndagen. Yey! SÅ bra va!?
Har pluggat idag, läst om Fechner, JND, the absolute threshold. Och så laga jag mat, Kath hjälpte mig. laga mat till oss alla. första gången vi tre åt tillsammans faktiskt! Peeled and chopped sweet potatoes, put some oil on and in the oven. Sedan breaded fish in the oven. Big mushrooms with mango chutney on. Aubergine and corgettes chopped! all in oven =) Then kath made mashed potatoes. Eller ja den va ju av pulver men hon mixade med smör och mjölk o mixed herbs o cinnamon! SÅ GOTT VAR DET!! Jättemysig middag med levande ljus hade vi =)

Funderar på om jag ska snart ska ta ett bad med ett badsalt jag fick av Mallan. Chocolate Vanilla heter det...

Imorgon plugg igen som gäller, har ju tre prov nästa vecka.

 

Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that.
Martin Luther King, Jr.


Kommentarer
Postat av: evelina

hej ska vi följa varandra via blogglovin?

Postat av: Leia ♥

För mycket muskler på en kvinnas mage är inte snyggt.

2010-01-16 @ 14:01:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad du är grym! Fortsätt gymma, gå och spela basket - you go girl! Kul att se att du skriver igen, förresten :D

2010-01-16 @ 21:23:04
URL: http://juveelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback