Whats been going on?

Kom tillbaka till London förra måndagen.. Har pluggat, träffat Murphy och kompisar. Har sett Avatar också :) Love it! Vet ni att man ska få se dem ha sex på dvdn.. haha undra om de connectar sina svansar då. Ni som har sett den fattar, ni som inte sett den, vad väntar ni på!!??

I måndags var vi ute på sportscafe, jättekul. Jag har köpt världens snyggaste boots med guldkedja på baksidan. Skitsnygga :D De var nedsatta från £19 till £10. Synd att jag inte tog några kort, är så dålig på att ta kort, måste bli bättre! Innan vi gick till Sportscafe så var jag hemma hos Mallan och Josephines nya place. Det var jättefint! Och inte långt från där jag bor :) Vardagsrummet var jättehögt i tak och det fanns två svarta tvåsits skinnsoffor. Och så hade de en stort matbord också. Köket var rätt litet men mysigt. Badrummet hade badkar :) Deras rum var helt okej i storleken. Im so jeallous!

Igår fyllde Mallan år. Då kom jag och M dit på födelsedags fika. Hon hade gjort så fint med levande ljus, muffins, tårta och tea :) Sedan kom Josephine med en typ raket som skjöt ut massa konfetti. Haha det var roligt, but what a mess! Sedan kom en kompis till Mallan och så lekte vi en lek haha. Man skriver en mening på ett papper och sedan skickar det till next person och den kan se din mening men när den skrivit sin mening så viker den bort din osv. så skickar man runt den. Blev en roligt historia =D

Nu ska jag gå och köpa mat sedan plugga.. avslutar med ett passande citat från Malcolm X.

Education is our passport to the future, for tomorrow belongs to the people who prepare for it today. Malcolm X

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahaha de connectar säkert svansarna haha va coolt!!!



ja, du måste ta mer kort :) va gla ja ble när ja såg att du hade bloggat :D



kraaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback