Update <3

Ja här var det ett tag sedan man skrev. har ju haft alla mina prov nu... vilket var gött att få avklarat! Så nu är det leta sommarjobb o lägenhet med murphy som gäller :D VI har sett ngra ställen online som verkar lovande så hoppas dem finns kvar så vi kan titta på dem :) so happy!!! Och mina föräldrar och min syster ska komma hit 1 juli till fjärde juli :) Ska bli så roligt. så de ska få träffa my boyfriend på fredagen.

Idag träffa jag mallan o hon lagade mat åt mig jättegott :)
Sedan åkte jag hem och Murphy kom hit efter jobbet o jag lagade mat: ris m kyckling o grönsaker m tomatsås krydd blandning.vem har sagt att jag inte kan laga mat. gott juee!

Sedan kollade vi på lägenheterna och sedan skulle han hem för han har ju jobb imorgon. Nu kollar jag på 16&pregnant, sedan ska jag se på The Hills och The city =D YEY!!

                        THE HILLS                                                            THE CITY



16 & PREGNANT




Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 13:40:30
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback