Skriver pa en uppsats pa universitet

Ja har sitter man och skriver for fulla muggar! Fast inte i ratt dokument. haha. Imorse kom Linda som jag gick i samma klass i som gymnasiet och skola i hogstadiet hem till mig i Hammersmith och at frukost :) Sa roligt var det! Det far vi gora om :) Haller tummarna for att hon ska fa jobbet hon var pa intervju for ocksa.

Var inne pa Lunarstorm precis hehe :) har kvar mitt konto dar faktiskt! Bara for att jag har min dagbok dar sedan jag gick i nionde klass. Men hittade iaf massa bilder pa mig och Linda sa tankte lagga upp dem nu:

Pa semester
i Bulgarien, Sunny Beach. jag, sus, Li, Sandra      I London!                 My 18thbday pa GG!   Balen!

    

De kanske inte riktigt ar i ratt ordning men! =D

Ja annars sitter jag mest och drommer om ett framtida hem tillsammans med min pojkvan, efter sommaren flyttar vi ihop! Jippi! Sa kul ska det bli! Love Murphy :P Kan knappt vanta tills vi aker till IKEA och inhandlar nya grejjor.Var dar for ett tag sedan med han och min brors frus syster Pernilla som ar 19 och nyss flyttat till London och arbetar som au pair. Nostalgi! Och i helgen var vi hemma hos min pojkvan och lagade svenska kottbullar tillsammans. Ska lagga upp kort pa dem i nasta inlagg da jag inte ar hemma.

Langtar till solen ocksa. Forhoppningsvis ska jag och Murphy utomlands i sommar. Annars sa ska vi resa runt hela England. Ta en buss pa helgen och bara aka ngnstans, eftersom jag inte ens varit utanfor London (shame!). Vill ju se andra stallen. Vill aka till Brighton, Leicester, Edinborough, Cardiff m.m.

Sa kan det nog bli inplanerat Thorpe Park snart ocksa. De oppnar ju i April och har nyss fatt en ride som ar baserad pa The Saw, maste testa! Thorpe park ska ju vara skitstort sa vill verkligen dit ;)

Men nu gott folk maste jag fortsatta pa min uppsats!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så kul med ikea! :D

Postat av: Sandra

åh så kul med gamla bilder :D

2010-03-25 @ 20:51:17
URL: http://snaddra.blogg.se/
Postat av: Linda

Oh, bilder! :D Tack for att jag fick komma, hade verkligen jattemysigt :)



Och Thorpe Park ar grymt, se till att aka nar det inte regnar, bara... Saw The Ride ar awesome!



Ska blogga senare idag, lovar!! :P

2010-03-29 @ 10:45:00
URL: http://juveelen.blogg.se/
Postat av: Monica

Åh, så roligt att se de bilderna. Får lite tår i ögat när jag tänker på hur du och Linda var så ofta härhemma så ni var som min egna snuttor :)

2010-03-31 @ 01:06:27
Postat av: mikaela

najs blogg du har!

kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar (:

ha det bra!

2010-05-05 @ 20:39:16
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback