Konstigt

Ja snart slutar jag min utbildning, sa konstigt! Hmm va ska man saga? Borde sitta och plugga nu. Vill bara att den ska vara slut nu. Men vet inte riktigt vad jag ska anvanda den till annu vilket ar konstigt... Far val ut o se vad for jobb som finns har och testa. Kommer vara nervost att ga pa professionella intervjuer. Maste inhandla en snygg gra kostym och vit skjorta. Kommer vara fattig ett tag innan jag far ett job, trakigt! Vill ut och resa och se varlden.
Men pa fredag ska jag iaf till Chicago... Musikalen! Haha. Murphy har bjudit dit mei for att fira att min degree ar slut. Pa lordag kvall ska jag traffa Mallan som nyss har kommit tillbaks fran Barca, avis!
ska forsoka kopa en Audrey Hepburn tavla och sen kanske jag lagger ut lite fina kort pa mitt rum :) Om en av mina housemates flyttar, han som bor i rummet bredvid mei, kanske jag flyttar in dar. det ar mkt storre! Sa kanske Murphy kommer o bor dar med. Da far vi jatte billig hyra och kan resa massvis :)
Vill sa garna ha ett jobb sa jag kan fa erfarenhet och sjalvfortroende och pengar! Att studera i 3 ar var kul men jag ar sa forbi det nu!
Fick en jattefin kokbok av min syster forresten som ar handgjord, underbart fin! En av ratterna har jag redan lagat : Pad Thai, den blev jattego och valdigt spicy! Tankte ha en challenge och forsoka pa varenda ratt i kokboken! Fast inom lang tid da. Vill sa garna baka money back brownies. they are delicious!
Ciao Bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback